Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone? Empty Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?

Bericht  Admin vr maa 07, 2008 10:36 pm

De GSM is een gewoon object geworden. Op het begin, kon u alleen maar bellen en smsen, met de laatste modellen zoals de I-Phone bvb, kunt u ook op het Internet surfen, uw e-mails lezen, uw weg met de ingebouwde GPS vinden, mp3 beluisteren enz Hebt u een I-phone of een andere smartphone? Welke gebruik hebt u daarvan? Is het bedrag van uw Gsm rood geworden? Vertel uw ervaring

Admin
Admin

Aantal berichten : 404
Registration date : 03-02-08

https://fvlinhetnederlands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone? Empty Re: Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?

Bericht  Stef di maa 11, 2008 5:01 pm

Een gsm gebruik ik echt zelden daar ik het een storend ding vind.
Andere toestellen zijn niet aan mij besteed dus is mijn digitale bievenbus mijn enige vorm van contact.
Stef
Stef

Aantal berichten : 635
Registration date : 05-03-08

http://community.webshots.com/user/stefvdd

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone? Empty De i-phone van...het Musée de Flandre

Bericht  Bissezeele ma nov 08, 2010 9:18 pm

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone? 101108100149970737082080
Jawel; een i-phone als audio gids in het Musée de Flandre !! Ik heb geen gsm en dus natuurlijk geen machine moderne als een i-phone. Ik heb zelf niet geprobeerd mijn "audiogids" te gebruiken ! Er is toch een Nederlandstalige versie... En de oude mensen (in het bijzonder uit Belgisch Vlaanderen) die "het parel van de Kasselberg" bezoeken ? Weet iedereen een i-phone gebruiken ? Ik heb een twijfel. Un bon vieux audio guide was misschien de beste oplossing (of de keus hebben)...
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone? Empty Re: Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?

Bericht  PaRePyne ma nov 08, 2010 11:59 pm

Een smartphone is binnenkort (2 jaar?) gemeen goed, net zoals vandaag iedereen een gsm gebruikt.
Dan is de prijs nog max 80 EUR.

Er zijn vandaag ook al goedkopere smartphones te verkrijgen dan de iPhone!
Bijvoorbeeld de smartphones die Android als systeem gebruiken.

Android smartphones hebben GPS, WiFi, internet, fototoestel, mp3-speler, fm-radio, enz... voor een redelijk lage prijs (15O EUR?).

Als je hiermee in een museum bent kan je alles op je smartphone volgen (eventueel via WiFi)...

PaRePyne

Aantal berichten : 130
Registration date : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone? Empty Re: Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum