Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Video games console

3 plaatsers

Ga naar beneden

Video games console Empty Video games console

Bericht  Admin za maa 15, 2008 11:44 am

Welke video games console hebt u? Welke is uw favoriete? de WII van Nintendo, De PSP van Sony of de Xbox?

Admin
Admin

Aantal berichten : 404
Registration date : 03-02-08

https://fvlinhetnederlands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Video games console Empty Re: Video games console

Bericht  Nand di apr 06, 2010 1:47 am

Ik was vroeger een trotse bezitter van PS2, maar speel nu vooral spelletjes online. Voor het moment ben ik behoorlijk verslaafd aan www.erepublik.com, een soort multi-player rollenspel met politieke en economische elementen (zo was ik recent zelfs lid van de eBelgische regering Razz).

Nand

Aantal berichten : 1
Registration date : 06-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Video games console Empty Re: Video games console

Bericht  Handwerpen di apr 06, 2010 2:40 pm

Ik heb alle consoles van Nintendo vanaf de NES. Ze werken nog allemaal behalve dan de gamecube.
Mijn PS2 werkt eveneens niet meer. Ik had zowel met de gamecube als PS2 hetzelfde probleem. Ze wouden de discs niet meer lezen.

De NES, SNES en N 64 gaan mee tot in de eeuwigheid. Als ik kinderen heb werken ze wellicht nog altijd. Er zijn niet veel elektrische apparaten die na 20 jaar nog altijd werken. De recordhouders zijn momenteel Bompas stofzuiger en mamas strijkijzer (+ 25 JAAR). Bompas stofzuiger weet ik niet, maar het is zeker iets van de jaren stillekes (+30 jaar minstens).

Tegenwoordig heb ik ook een WII.

Handwerpen

Aantal berichten : 360
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 04-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Video games console Empty Re: Video games console

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum