Marégion.Web
4 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Technologie, telecom en internet :: Technologie, telecom en internet
Pagina 1 van 1
Marégion.Web
hier te bekijken
Hier kun je zelf meedoen aan een wedstrijdje én zelf reclame maken voor je eigen website.
Heb mezelf ingeschreven met mijn 4 fotoreeksen over Noord-Frankrijk
+ een mooie gelegenheid om dit forum eens in de kijker te plaatsen, dus admin...
Hier kun je zelf meedoen aan een wedstrijdje én zelf reclame maken voor je eigen website.
Heb mezelf ingeschreven met mijn 4 fotoreeksen over Noord-Frankrijk
+ een mooie gelegenheid om dit forum eens in de kijker te plaatsen, dus admin...
Re: Marégion.Web
Ik heb vanavond de website ingeschreven. we zullen wel zien. Bedankt voor de trucje.
Mijn aanvraag werd afgekeurd omdat mijn website in het Nederlnads was. Jammer genoeg heb ik de e-mail gedelete, anders zou ik die hebben gezet.
Ik had een invitiatie gekregen voor 28 juni in Halluin doch kon er niet bij zijn.
Hier een overzicht van de laureaten : >> hier klikken aub <<
Hier een overzicht van de laureaten : >> hier klikken aub <<
Dat gaat tegen allerlei Europese regels in.Admin schreef:Mijn aanvraag werd afgekeurd omdat mijn website in het Nederlnads was. Jammer genoeg heb ik de e-mail gedelete, anders zou ik die hebben gezet.
Ze hadden in 1973 Groot-Brittannië in de EEG moeten laten komen en Frankrijk eruit moeten zetten. Stelletje taalracisten!
Leo Flandria- Aantal berichten : 22
Leeftijd : 62
Registration date : 12-08-08
Volgens Wikipedia : In Frankrijk vinden heden ten dage processen plaats tegen mensen die Bretons, Occitaans, Catalaans of Elzassisch praten tegen Franse overheidsinstanties; dat is bij wet verboden.
Maar van Nederlands of Vlaams geen woord ?
Maar van Nederlands of Vlaams geen woord ?
Tuurlijk! Ze hebben niet bemerkt dat het Vlaams bestaat...
En de Frans-Vlamingen zoeken problemen met de administratie niet... Het is ons temperament.
En de Frans-Vlamingen zoeken problemen met de administratie niet... Het is ons temperament.
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
"Te braaf" inderdaad...
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Technologie, telecom en internet :: Technologie, telecom en internet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: