VRT wilt Radio Donna weg
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
VRT wilt Radio Donna weg
Dit week-eind heb ik vernomen dat de VRT Radio Donna afschaffen wilde.
Radio Donna ontstond in het begin van de jaren 90 en was toen een popzender met veel Nederstalige liedjes naast de internationale hits. Het was toen een soort jongere Radio 2. Een paar jaren later met een nieuwe baas werd Donna een kleurloze copie van Studio Brussel. Veel oudere luisteraars verlieten dan Donna en luisterden liever naar bv Radio Contact of terugkeerden naar Radio 2.
Radio Donna ontstond in het begin van de jaren 90 en was toen een popzender met veel Nederstalige liedjes naast de internationale hits. Het was toen een soort jongere Radio 2. Een paar jaren later met een nieuwe baas werd Donna een kleurloze copie van Studio Brussel. Veel oudere luisteraars verlieten dan Donna en luisterden liever naar bv Radio Contact of terugkeerden naar Radio 2.
Reiziger- Aantal berichten : 40
Leeftijd : 72
Registration date : 02-09-08
Re: VRT wilt Radio Donna weg
Hij heeft inderdaad een warme stem. Michel is bovendien een groot filmcriticus. Weinig bioscoopfilms overleven zijn harde oordeel op zaterdag op de regionale zender ATV;
Handwerpen- Aantal berichten : 360
Registration date : 04-10-08
Re: VRT wilt Radio Donna weg
Vanaf 5 januari, wordt Radio Donna, MNM, is onder staat de link naar de nieuwe website. Ze willen met deze q-music concurreren.
Ik vind als marketeer het logo niet zo warm en niet zo overtuigend
http://www.mnm.be/
Ik vind als marketeer het logo niet zo warm en niet zo overtuigend
http://www.mnm.be/
Soortgelijke onderwerpen
» Radio Uylenspiegel
» Akademie voor Nuuze Vlaemsche Taele
» Vlaamse radio via internet
» De Belgische Vlamingen en Frans-Vlaanderen
» Radio Uylenspiegel (en andere) via internet
» Akademie voor Nuuze Vlaemsche Taele
» Vlaamse radio via internet