communicatie via e-mail met Franse overheidsinstanties
2 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Technologie, telecom en internet :: Technologie, telecom en internet
Pagina 1 van 1
communicatie via e-mail met Franse overheidsinstanties
Recentelijk heb ik een pak e-mails verstuurd naar Franse overheidsdiensten én ik moet zeggen dat ik nogal ferm gedegouteerd ben over het uitblijven van hun antwoorden.
Berichten naar Mr. Delebarre , CUD , AGUR , LMCU , Lyon Confluence , CG59 , RATP , SNCF , RFF en nog andere blijven gewoon onbeantwoord.
Enkel van het persdienst van de Alsace heb ik antwoord gekregen.
Als vorm van protest heb ik mijn avatar verwijdert gezien er blijkbaar geen nood is om mensen van antwoord te dienen, ik vind dit gewoon schandalig
Zijn er nog mensen hier die dezelfde ervaringen hebben opgedaan ?
Zelf onderhoud ik veel contacten met organisaties en overheidsdiensten in Duitsland, Zwitserland en België en hier verloopt de communicatie ronduit uitstekend !
Berichten naar Mr. Delebarre , CUD , AGUR , LMCU , Lyon Confluence , CG59 , RATP , SNCF , RFF en nog andere blijven gewoon onbeantwoord.
Enkel van het persdienst van de Alsace heb ik antwoord gekregen.
Als vorm van protest heb ik mijn avatar verwijdert gezien er blijkbaar geen nood is om mensen van antwoord te dienen, ik vind dit gewoon schandalig
Zijn er nog mensen hier die dezelfde ervaringen hebben opgedaan ?
Zelf onderhoud ik veel contacten met organisaties en overheidsdiensten in Duitsland, Zwitserland en België en hier verloopt de communicatie ronduit uitstekend !
Re: communicatie via e-mail met Franse overheidsinstanties
emailen naar officiele instanties en grote organisaties is inderdaad altijd een "strungle for life".
Zelf probeer ik de gegevens te krijgen van 4 lange afstandswandelroutes in het departement "Oise".
Na 23 mails, 16 telefoons en 3 faxen heb ik nog steeds niet de juiste persoon te pakken gekregen.
zowel bij de ffrp in Parijs, de ffrp in de Oise als de dienst voor Toerisme antwoorden niet.
Zelf probeer ik de gegevens te krijgen van 4 lange afstandswandelroutes in het departement "Oise".
Na 23 mails, 16 telefoons en 3 faxen heb ik nog steeds niet de juiste persoon te pakken gekregen.
zowel bij de ffrp in Parijs, de ffrp in de Oise als de dienst voor Toerisme antwoorden niet.
Soortgelijke onderwerpen
» Boekhandels en boeken over Frans-Vlaanderen
» Losc Rijsel
» De Belgische Vlamingen en Frans-Vlaanderen
» Telefoonboek van de Franse Westhoek
» Losc Rijsel
» De Belgische Vlamingen en Frans-Vlaanderen
» Telefoonboek van de Franse Westhoek
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Technologie, telecom en internet :: Technologie, telecom en internet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: