Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?
4 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Technologie, telecom en internet :: Technologie, telecom en internet
Pagina 1 van 1
Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?
De GSM is een gewoon object geworden. Op het begin, kon u alleen maar bellen en smsen, met de laatste modellen zoals de I-Phone bvb, kunt u ook op het Internet surfen, uw e-mails lezen, uw weg met de ingebouwde GPS vinden, mp3 beluisteren enz Hebt u een I-phone of een andere smartphone? Welke gebruik hebt u daarvan? Is het bedrag van uw Gsm rood geworden? Vertel uw ervaring
Re: Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?
Een gsm gebruik ik echt zelden daar ik het een storend ding vind.
Andere toestellen zijn niet aan mij besteed dus is mijn digitale bievenbus mijn enige vorm van contact.
Andere toestellen zijn niet aan mij besteed dus is mijn digitale bievenbus mijn enige vorm van contact.
De i-phone van...het Musée de Flandre
Jawel; een i-phone als audio gids in het Musée de Flandre !! Ik heb geen gsm en dus natuurlijk geen machine moderne als een i-phone. Ik heb zelf niet geprobeerd mijn "audiogids" te gebruiken ! Er is toch een Nederlandstalige versie... En de oude mensen (in het bijzonder uit Belgisch Vlaanderen) die "het parel van de Kasselberg" bezoeken ? Weet iedereen een i-phone gebruiken ? Ik heb een twijfel. Un bon vieux audio guide was misschien de beste oplossing (of de keus hebben)...
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Re: Hoe gaat u om met uw GSM, I-phone of andere smartphone?
Een smartphone is binnenkort (2 jaar?) gemeen goed, net zoals vandaag iedereen een gsm gebruikt.
Dan is de prijs nog max 80 EUR.
Er zijn vandaag ook al goedkopere smartphones te verkrijgen dan de iPhone!
Bijvoorbeeld de smartphones die Android als systeem gebruiken.
Android smartphones hebben GPS, WiFi, internet, fototoestel, mp3-speler, fm-radio, enz... voor een redelijk lage prijs (15O EUR?).
Als je hiermee in een museum bent kan je alles op je smartphone volgen (eventueel via WiFi)...
Dan is de prijs nog max 80 EUR.
Er zijn vandaag ook al goedkopere smartphones te verkrijgen dan de iPhone!
Bijvoorbeeld de smartphones die Android als systeem gebruiken.
Android smartphones hebben GPS, WiFi, internet, fototoestel, mp3-speler, fm-radio, enz... voor een redelijk lage prijs (15O EUR?).
Als je hiermee in een museum bent kan je alles op je smartphone volgen (eventueel via WiFi)...
PaRePyne- Aantal berichten : 130
Registration date : 16-10-10
Soortgelijke onderwerpen
» iedereen west-vlaams : een succesvolle applicatie op smartphone
» Hoe gaat u om met de hoge brandstofprijs?
» Nieuw in Frans-Vlaanderen
» De migranten in Frans-Vlaanderen
» hoe snel gaat internet bij jouw ?
» Hoe gaat u om met de hoge brandstofprijs?
» Nieuw in Frans-Vlaanderen
» De migranten in Frans-Vlaanderen
» hoe snel gaat internet bij jouw ?
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Technologie, telecom en internet :: Technologie, telecom en internet
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: