Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hollander meld zich

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hollander meld zich Empty Hollander meld zich

Bericht  Diets ma aug 17, 2009 1:21 pm

Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws Wink

Thijs, 21 jaar en woonachtig in Gouda, nabij Rotterdam. Ik ben erg geinterreseerd in het Vlaamse-nationalisme in Belgie , de positie van de Frans-Vlamingen in Frankrijk, en het Francophone taalracisme wat zich in deze twee landen afspeelt.

Diets

Aantal berichten : 1
Registration date : 17-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollander meld zich Empty Re: Hollander meld zich

Bericht  Bissezeele ma aug 17, 2009 3:47 pm

Diets schreef:Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws Wink

Thijs, 21 jaar en woonachtig in Gouda, nabij Rotterdam. Ik ben erg geinterreseerd in het Vlaamse-nationalisme in Belgie , de positie van de Frans-Vlamingen in Frankrijk, en het Francophone taalracisme wat zich in deze twee landen afspeelt.

Hallo,

Ik was ook erg geinterreseerd in de 'gebeurtenissen' in Belgie... Nu lees ik steeds minder artikels in Le Soir, La Libre of De Standaard over de problèmes communautaires...

Ik ben moe van die wrijvingen Neutral

De ligne éditoriale van dit forum is niet nationalistisch. We zijn gematigde regionalisten uit Frans-Vlaanderen.
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollander meld zich Empty Re: Hollander meld zich

Bericht  Flying Dutchman ma aug 17, 2009 4:58 pm

@ Bissezele,

"De ligne éditoriale van dit forum is niet nationalistisch. We zijn gematigde regionalisten uit Frans-Vlaanderen."

Juist gezien !

FD

Flying Dutchman

Aantal berichten : 16
Registration date : 12-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollander meld zich Empty Re: Hollander meld zich

Bericht  Maggy vr okt 30, 2009 10:00 am

Diets schreef:Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws Wink

Thijs, 21 jaar en woonachtig in Gouda, nabij Rotterdam. Ik ben erg geinterreseerd in het Vlaamse-nationalisme in Belgie , de positie van de Frans-Vlamingen in Frankrijk, en het Francophone taalracisme wat zich in deze twee landen afspeelt.

Thijs, is Vlaams nationalisme niet net zo taal-racistisch als de Waalse/Franse tegenhangers? We worden allemaal geboren met de taal van onze ouders en die van onze directe omgeving, worden vervolgens beïnvloed door stads/streektaal en landstaal, studie, werk, vakantie en/of religie kunnen in de loop van ons leven invloed hebben op onze persoonlijke taalontwikkeling.

Maggy

Aantal berichten : 26
Registration date : 29-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollander meld zich Empty Re: Hollander meld zich

Bericht  Ernst Niessen ma jul 11, 2011 5:26 pm

Maggy schreef:
Diets schreef:Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws Wink

Thijs, 21 jaar en woonachtig in Gouda, nabij Rotterdam. Ik ben erg geinterreseerd in het Vlaamse-nationalisme in Belgie , de positie van de Frans-Vlamingen in Frankrijk, en het Francophone taalracisme wat zich in deze twee landen afspeelt.

Thijs, is Vlaams nationalisme niet net zo taal-racistisch als de Waalse/Franse tegenhangers? We worden allemaal geboren met de taal van onze ouders en die van onze directe omgeving, worden vervolgens beïnvloed door stads/streektaal en landstaal, studie, werk, vakantie en/of religie kunnen in de loop van ons leven invloed hebben op onze persoonlijke taalontwikkeling.

Vlaams nationalisme is niet taal-racistisch. Vlaams nationalisme is een door de belgicisten bedachte term voor de Vlaamse ontvoogdingsstrijd.
Ernst Niessen
Ernst Niessen

Aantal berichten : 44
Leeftijd : 54
Woonplaats : Apeldoorn, Gelderland, de Nederlanden
Registration date : 19-09-09

http://www.baarlewerkgroep.org

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollander meld zich Empty Re: Hollander meld zich

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum