Hollander meld zich
5 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Hollander meld zich
Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws
Thijs, 21 jaar en woonachtig in Gouda, nabij Rotterdam. Ik ben erg geinterreseerd in het Vlaamse-nationalisme in Belgie , de positie van de Frans-Vlamingen in Frankrijk, en het Francophone taalracisme wat zich in deze twee landen afspeelt.
Thijs, 21 jaar en woonachtig in Gouda, nabij Rotterdam. Ik ben erg geinterreseerd in het Vlaamse-nationalisme in Belgie , de positie van de Frans-Vlamingen in Frankrijk, en het Francophone taalracisme wat zich in deze twee landen afspeelt.
Diets- Aantal berichten : 1
Registration date : 17-08-09
Re: Hollander meld zich
Diets schreef:Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws
Hallo,
Ik was ook erg geinterreseerd in de 'gebeurtenissen' in Belgie... Nu lees ik steeds minder artikels in Le Soir, La Libre of De Standaard over de problèmes communautaires...
Ik ben moe van die wrijvingen
De ligne éditoriale van dit forum is niet nationalistisch. We zijn gematigde regionalisten uit Frans-Vlaanderen.
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
@ Bissezele,
"De ligne éditoriale van dit forum is niet nationalistisch. We zijn gematigde regionalisten uit Frans-Vlaanderen."
Juist gezien !
FD
"De ligne éditoriale van dit forum is niet nationalistisch. We zijn gematigde regionalisten uit Frans-Vlaanderen."
Juist gezien !
FD
Flying Dutchman- Aantal berichten : 16
Registration date : 12-03-09
Diets schreef:Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws
Thijs, is Vlaams nationalisme niet net zo taal-racistisch als de Waalse/Franse tegenhangers? We worden allemaal geboren met de taal van onze ouders en die van onze directe omgeving, worden vervolgens beïnvloed door stads/streektaal en landstaal, studie, werk, vakantie en/of religie kunnen in de loop van ons leven invloed hebben op onze persoonlijke taalontwikkeling.
Maggy- Aantal berichten : 26
Registration date : 29-10-09
Maggy schreef:Diets schreef:Of eigenlijk een halve Hollander, want ben ook nog half Zeeuws
Thijs, is Vlaams nationalisme niet net zo taal-racistisch als de Waalse/Franse tegenhangers? We worden allemaal geboren met de taal van onze ouders en die van onze directe omgeving, worden vervolgens beïnvloed door stads/streektaal en landstaal, studie, werk, vakantie en/of religie kunnen in de loop van ons leven invloed hebben op onze persoonlijke taalontwikkeling.
Vlaams nationalisme is niet taal-racistisch. Vlaams nationalisme is een door de belgicisten bedachte term voor de Vlaamse ontvoogdingsstrijd.
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw op deze "website"
» Hollander in Spanje
» Pieterheyn stelt zich voor
» Nationale politici uit Noord-Frankrijk
» Het Frans-Vlaams in ons onderwijs systeem
» Hollander in Spanje
» Pieterheyn stelt zich voor
» Nationale politici uit Noord-Frankrijk
» Het Frans-Vlaams in ons onderwijs systeem
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: