LOSC Rijsel in de Europa league
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
LOSC Rijsel in de Europa league
Binnenkort kunnen we ons opmaken voor de strijd der Vlaanderen in de Europa League tussen AA Gent en LOSC. De wedstrijd in het Gentse Ottenstadion vind plaats op 30 september en de terugwedstrijd in Rijsel op 16 december. Toch wel een interessante affiche!
wereldburger- Aantal berichten : 41
Registration date : 02-08-08
Re: LOSC Rijsel in de Europa league
Vanavond in Gent :
Webstek van AA Gent : http://www.kaagent.be/actueel
de strijd der Vlaanderen in de Europa League tussen AA Gent en Rijsel !
Webstek van AA Gent : http://www.kaagent.be/actueel
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
1-1... de beste score natuurlijk !
Bron : http://www.20minutes.fr/article/603116/lille-les-lillois-doivent-enlever-moufles-contre-gand20minutes.fr schreef:Au pays de la Jupiler League, le Losc devra éviter la mise en bière. Après le faux pas inaugural contre le Sporting Lisbonne (1-2), l'avenir européen des Lillois passe par un déplacement en bus de 70 km à Gand, et au pire, par un match nul. Francophone ou néerlandophone, les deux clubs flamands de cette poule, vaincus lors de la première journée, jouent gros.
"de strijd der Vlaanderen in de Europa League"
wereldburger schreef:Binnenkort kunnen we ons opmaken voor de strijd der Vlaanderen in de Europa League tussen AA Gent en LOSC. De wedstrijd in het Gentse Ottenstadion vind plaats op 30 september en de terugwedstrijd in Rijsel op 16 december. Toch wel een interessante affiche!
En de winnaar is...
Het verslag op de webstek sporza.be
Het verslag op de webstek sporza.be
Een slechte wedstrijd van de Buffalo's, in zo een belangrijke wedstrijd zou men toch mogen verwachten dat ze alles geven om door te stoten. Al bij al ben ik echter wel relatief tevreden over onze Europese campagne (op een paar wedstrijden na ). Toch leuk... mijn favoriete voetbalclub uit België die het opneemt tegen mijn favoriete voetbalclub uit Frankrijk.
wereldburger- Aantal berichten : 41
Registration date : 02-08-08
de strijd der Nederlanden in de Europa League
Na "de strijd der Vlaanderen" in de Europa League, nu "de strijd der Nederlanden" in 1/16 finales!
Volledig artikelWebstek van de PSV Eindhoven schreef:LOSC Rijsel / PSV Eindhoven17 december 2010
Hoofdcoach Fred Rutten was positief gestemd na de loting van de UEFA Europa League, waarin PSV vrijdag werd gekoppeld aan Lille. “Ik zie absoluut mogelijkheden om een ronde verder te komen”, aldus Rutten in een eerste reactie. “Een mooie tegenstander met een gunstige reistijd voor zowel ons als voor de supporters.”
“Ik vind het een hartstikke mooie loting”, zei Rutten in een reactie aan de pers op De Herdgang. “Een mooie tegenstander, die wisselende uitslagen heeft behaald in de poulefase. Maar ik zie absoluut mogelijkheden om een ronde verder te komen. Ik zie ons echt niet als mindere.” Lille is koploper van de Franse competitie, die Rutten als fysiek bestempelt. “De competitie heeft zich ontwikkeld, mede door media-inkomsten kunnen spelers behouden worden. Maar ik ben positief gestemd. Het is een tegenstander met perspectief.”
Europa league : "de strijd der Nederlanden" in 1/16 finales!
Webstek van de PSV Eindhoven schreef:18 februari 2011 09:00PSV sleepte tegen LOSC Rijsel een gelijkspel uit het vuur
Een luchtduel tussen Francisco 'Maza' Rodríguez en Túlio de Melo.Na de eerste ontmoeting gisteren staat volgende week de return tussen PSV en LOSC Lille op het programma in het Philips Stadion. In de eerste wedstrijd boekte PSV met een 2-2 gelijkspel een uitstekend resultaat. Zorg dat je erbij bent! In dit duel wordt beslist wie een plaats bemachtigt in de 1/8e finales van de UEFA Europa League.Fotoverslag
Europa league : "de strijd der Nederlanden" in 1/16 finales!
sporza.be schreef:17 februari 2011Rijsel laat PSV nog terugkeren in het slotPSV heeft in Rijsel met twee late goals een goede uitgangspositie verworven voor de return in de 1/16e finales van de Europa League. Rijsel stond nochtans 2-0 voor tot de 84e minuut.
Meer lezen
Video verslag
PSV / LOSC Rijsel donderdag 24 februari
PSV-trainer Fred Rutten blikt vooruit op wedstrijd tegen Lille
De video bekijken
De video bekijken
Soortgelijke onderwerpen
» Losc Rijsel