Vakantie - Weekend - Citytrips
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vakantie - Weekend - Citytrips
Hebt u vakantietips? Waar gaat u graag op vakantie? Kent u plekken die zeker niet te missen zijn?
Re: Vakantie - Weekend - Citytrips
Waar ga ik graag op vakantie is een ruime vraag.
Gezien ik zowel steden als platteland als een bron van ontspanning zie qua belevenis en cultuur ga ik dolgraag op pad in het Fransvlaamse landschap , zijn verscheidenheid van het landschap is verademing : ruimte , seizoensgebonden kleurenpracht , lokale interessante weetjes , geschiedenis opsnuiven en veel meer.
Op stedelijk vlak bieden Paris , Lille en de vele Belgische steden , hier kan ik me moeilijk gaan vervelen.
Tijdens de warme zomermaanden ga ik samen met mijn gezin op vakantie naar het warme zuiden , Catalonië.
Daar is het puur ontspannen geblazen , lekker niets doen
Gezien ik zowel steden als platteland als een bron van ontspanning zie qua belevenis en cultuur ga ik dolgraag op pad in het Fransvlaamse landschap , zijn verscheidenheid van het landschap is verademing : ruimte , seizoensgebonden kleurenpracht , lokale interessante weetjes , geschiedenis opsnuiven en veel meer.
Op stedelijk vlak bieden Paris , Lille en de vele Belgische steden , hier kan ik me moeilijk gaan vervelen.
Tijdens de warme zomermaanden ga ik samen met mijn gezin op vakantie naar het warme zuiden , Catalonië.
Daar is het puur ontspannen geblazen , lekker niets doen
Heeft iemand suggesties van leuke bed and breakfast in Zeeland ?
En van mooie steden en dorpen in Zeeland ?
Andere suggesties (Limburg, Weluwe...) ?
En van mooie steden en dorpen in Zeeland ?
Andere suggesties (Limburg, Weluwe...) ?
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Als je naar Zeeland gaat, moet jij naar Middelburg en zeker in een super mooie dorp: Veere. Het ligt een tiental kilometers van Middelburg. Als je op het strand wil, moet jij naar Zoutlande toe.
Admin schreef:Kent u plekken die zeker niet te missen zijn?
O ja : Montréal in Québéc.
Dit moet je zeker eens in je leven gedaan hebben , een echte aanrader voor franstaligen
Zwitserland is zeker een aanrader, zowel in de zomer (voor de prachtige natuur in de alpen) als in de winter (voor de liefhebbers van wintersporten).
wereldburger- Aantal berichten : 41
Registration date : 02-08-08
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie in het Nederlands...
» Samenwerking (West-)Vlaanderen en Frans-Vlaanderen
» Festival van het Museum in Westhoek & Frans-Vlaanderen dit weekend !
» Franstalige kinderen op school in West-Vlaanderen
» Samenwerking (West-)Vlaanderen en Frans-Vlaanderen
» Festival van het Museum in Westhoek & Frans-Vlaanderen dit weekend !
» Franstalige kinderen op school in West-Vlaanderen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: