Festival van het Museum in Westhoek & Frans-Vlaanderen dit weekend !
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: De geschiedenis van Frans-Vlaanderen :: De geschiedenis van Frans-Vlaanderen
Pagina 1 van 1
Festival van het Museum in Westhoek & Frans-Vlaanderen dit weekend !
Dit las ik gisteren in Het Laatste Nieuws :
Tijdens het Festival van het Museum kan je in de Westhoek & Frans-Vlaanderen proeven van een mix van cultuur & muziek. Zo geeft in het Fransmansmuseum te Koekelare de groep Ishtar een apertiefconcert tussen 11h00 & 13h30 op zondag 06/05 !
Ik veronderstel dat ook in het Musée de Flandre te Kassel er één en ander te beleven zal zijn, maar hierover heb ik wel geen gegevens uiteraard.
En nu maar hopen dat er forumleden zullen zijn die dit bericht nog tijdig zullen lezen. Zelf kan ik er niet bij zijn wegens andermaal nachtshiften...
Groetjes,
WESTVLOAMING.
Tijdens het Festival van het Museum kan je in de Westhoek & Frans-Vlaanderen proeven van een mix van cultuur & muziek. Zo geeft in het Fransmansmuseum te Koekelare de groep Ishtar een apertiefconcert tussen 11h00 & 13h30 op zondag 06/05 !
Ik veronderstel dat ook in het Musée de Flandre te Kassel er één en ander te beleven zal zijn, maar hierover heb ik wel geen gegevens uiteraard.
En nu maar hopen dat er forumleden zullen zijn die dit bericht nog tijdig zullen lezen. Zelf kan ik er niet bij zijn wegens andermaal nachtshiften...
Groetjes,
WESTVLOAMING.
Westvloaming- Aantal berichten : 199
Registration date : 05-04-10
Soortgelijke onderwerpen
» Brochures in het Nederlands
» Frans-Vlaanderen, een kern van het Graafschap Vlaanderen sinds zijn ontstaan
» Culturele evenementen
» Grensoverschrijdend festival "Orgel in Vlaanderen"
» Frans-Vlaanderen, een kern van het Graafschap Vlaanderen sinds zijn ontstaan
» Culturele evenementen
» Grensoverschrijdend festival "Orgel in Vlaanderen"
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: De geschiedenis van Frans-Vlaanderen :: De geschiedenis van Frans-Vlaanderen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: