Kranten en boeken in het NL in onze boekhandels, krantwinkels en bibliotheken
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kranten en boeken in het NL in onze boekhandels, krantwinkels en bibliotheken
Vandaag heb ik De Volkskrant gekocht in...Sint-Omaars, in de boekhandel Kales straat !
Ze verkopen ook Het Laatste Nieuws.
Men vindt De Telegraaf in het station Lille Flandres.
Weten jullie iets overs de verspreiding van de Nerdelandstalige kranten in Frankrijk ?
Waarom vinden we nooit de Volkskrant in Lille Flandres bv ?
Ze verkopen ook Het Laatste Nieuws.
Men vindt De Telegraaf in het station Lille Flandres.
Weten jullie iets overs de verspreiding van de Nerdelandstalige kranten in Frankrijk ?
Waarom vinden we nooit de Volkskrant in Lille Flandres bv ?
Laatst aangepast door Bissezeele op wo aug 11, 2010 10:15 am; in totaal 2 keer bewerkt
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Re: Kranten en boeken in het NL in onze boekhandels, krantwinkels en bibliotheken
Er zijn ook de bibliotheken...
Er is gewoonlijk een schrift waar men kan voorstellen schrijven. Bij voorbeeld een abonnement van de bibliotheek aan 'De Standaard' of 'Knack'...
In de stadsbibliotheek van Rijsel heb ik een paar jaar geleden 'De Standaard' voorgesteld...en ik heb daar - een korte tijd - De Staandaard gevonden...
Er is gewoonlijk een schrift waar men kan voorstellen schrijven. Bij voorbeeld een abonnement van de bibliotheek aan 'De Standaard' of 'Knack'...
In de stadsbibliotheek van Rijsel heb ik een paar jaar geleden 'De Standaard' voorgesteld...en ik heb daar - een korte tijd - De Staandaard gevonden...
Re: Kranten en boeken in het NL in onze boekhandels, krantwinkels en bibliotheken
Vroeger was 'La Voix du Nord' hier makkelijk te vinden , nu is geen enkele krant buiten de gekende Parijse pers hier verkrijgbaar
Dat maakt niet uit Kameraad.
Liever Le Monde of Le Figaro lezen dan La Voix du Ch'tiland...
Liever Le Monde of Le Figaro lezen dan La Voix du Ch'tiland...
Men vindt DE VOLKSKRANT elke maandag in de krantwinkel Carnot Straat in Sint-Omaars (de straat tussen het station en de markt Victor Hugo).
De boekhandel van een bezoekercentrum in Kortrijk ?
Nee; la Maison de la Bataille te Noordpeene.
Er zijn CD's van muziek in het Frans-Vlaams, boeken in het Nederlands over...het Frans-Vlaams,
Frans-Vlaanderen, wandelingen, geschiedenis...
Er zijn CD's van muziek in het Frans-Vlaams, boeken in het Nederlands over...het Frans-Vlaams,
A la Civette, Carnotstraat in Sint-Omaars (de straat tussen het station SNCF en het Victor Hugo plein)...
Op maandag is de Volkskrant beschikbaar !
Op maandag is de Volkskrant beschikbaar !
In de bibliotheek van Sint-Omaars...
Beter dan niets ?
Beter dan niets ?
BOEK
Bissezeele schreef:De boekhandel van een bezoekercentrum in Kortrijk ?
Ik zie dat het boek "De zuidelijke Nederlanden" in het Maison de la bataille 50 of 60 euro kost, terwijl dit in de Brugse boekhandel 84.80 euro kost, een zeer groot verschil maar onvoldoende om daarvoor 200 kilometer te rijden naar Noordpeene. jammer
DESSERON- Aantal berichten : 156
Leeftijd : 66
Registration date : 21-08-08
Soortgelijke onderwerpen
» Historische Kranten - Nederlandse dagbladen uit de 17e, 18e, 19e en 20e eeuw : 1618-1995
» Bibliotheken van Frans-Vlaanderen
» Recente West-Vlaamse opschriften en mededelingen
» Is La Voix du Nord nog steeds een kwalitatieve krant?
» Geschiedenis boeken
» Bibliotheken van Frans-Vlaanderen
» Recente West-Vlaamse opschriften en mededelingen
» Is La Voix du Nord nog steeds een kwalitatieve krant?
» Geschiedenis boeken
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: