Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander

3 plaatsers

Ga naar beneden

Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander Empty Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander

Bericht  witlow za nov 22, 2008 12:04 pm

Ik heb deze webstek pas gisteren, vrijdag 21 november ontdekt.
Interessant, vroeger in 1977 heb ik nog eens een fietstocht ondernomen van Eindhoven naar Atrecht(Arras).
6 jaar geleden ben ik samen met mijn dochter nog in Kassel en Duinkerke geweest met de auto.

Ik ken de geschiedenis oppervlakkig van dit gebied, een gebied dat meer aandacht verdient, maar dat de mensen niet kennen.
Binnenkort wil ik weer een bezoek brengen aan frans-vlaanderen, zou het interessant vinden om met plaatselijke mensen in fr. vl. contact te hebben.
Ik stop nu, zaterdag, drukke dag altijd met boodschappen enz...
Gegroet allen...
willem

witlow

Aantal berichten : 1
Registration date : 22-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander Empty Re: Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander

Bericht  Bissezeele za nov 22, 2008 1:54 pm

Welkom bij de Frans-Vlamingen (het zou een leuke ondertitel zijn voor dit forum...) Wink

witlow schreef:Binnenkort wil ik weer een bezoek brengen aan frans-vlaanderen, zou het interessant vinden om met plaatselijke mensen in fr. vl. contact te hebben.

Als U komt in F-VL stuur maar privé berichten om contact te nemen...
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander Empty Re: Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander

Bericht  Admin za nov 22, 2008 4:39 pm

Als je in Frans-Vlaanderen komt, stuur maar ook een privé bericht.

Admin
Admin

Aantal berichten : 404
Registration date : 03-02-08

https://fvlinhetnederlands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander Empty Re: Mag ik me voorstellen: willem witlox, nederlander

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum