Wat denkt u van de biobrandstof?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat denkt u van de biobrandstof?
Wat denkt u van de biobrandstof? Is het volgens u milieuvriendelijk genoeg? Vormt het een bedreiging voor de voedselvoorziening?
Re: Wat denkt u van de biobrandstof?
Eigenlijk weet ik niet goed genoeg over die biotoestanden maar waarom niet volledig overschakelen op electriciteit ??
Onder de milieubeschermers is iedereen tegen...er is dus ergens een probleem met de zogenaamde 'bio' brandstof.
In Frankrijk zeggen de milieubeschermers liever 'agro' carburant om tegen de gevolgen van zo'n brandstof te protesteren...
In Frankrijk zeggen de milieubeschermers liever 'agro' carburant om tegen de gevolgen van zo'n brandstof te protesteren...
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Tegen. Het land dat moet opgeofferd worden voor die paar liter olie is het niet waard. Ik heb ooit iets gezien over sojabonen in Bolivië op tv. Het neemt bijna heel het land in beslag. de voedingswaarde is laag, er zijn totaal geen bossen meer want die sloopte men voor de sojavelden. Dus nee. De biobrandstof is voor mij gebuisd.
Koolzaad is ook gebuisd. Laag rendement en wilde herten plunderen de velden.
Koolzaad is ook gebuisd. Laag rendement en wilde herten plunderen de velden.
Handwerpen- Aantal berichten : 360
Registration date : 04-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denkt u van tweetalige (Frans/Frans-Vlaams) aankondigingen van de bushaltes in de bussen van DK-Bus Marine? - Den draed
» Zou volgens u de regio Nord Pas de Calais van naam moeten veranderen? Wat denkt u van een fusie van de departementen en/of van de regio's
» Zou volgens u de regio Nord Pas de Calais van naam moeten veranderen? Wat denkt u van een fusie van de departementen en/of van de regio's
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: