Wat denkt u van tweetalige (Frans/Frans-Vlaams) aankondigingen van de bushaltes in de bussen van DK-Bus Marine? - Den draed
2 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Mobiliteit en vervoer :: Mobiliteit en vervoer
Pagina 1 van 1
Wat denkt u van tweetalige (Frans/Frans-Vlaams) aankondigingen van de bushaltes in de bussen van DK-Bus Marine? - Den draed
Wat denkt u van tweetalige (Frans/Frans-Vlaams) aankondigingen van de bushaltes in de bussen van DK-Bus Marine?
Deze vraag staat ook de facebook en op de google+ pagina's van Den draed
Deze vraag staat ook de facebook en op de google+ pagina's van Den draed
Re: Wat denkt u van tweetalige (Frans/Frans-Vlaams) aankondigingen van de bushaltes in de bussen van DK-Bus Marine? - Den draed
Of Frans/Nederlands? Er is een verbinding tussen de netwerken van DK Bus Marine en de Lijn in Adinkerke... De tweetaligheid F/NL zou om meerdere redenen relevant zijn... Het is misschien meer realistisch... Ik vrees dat het bestuur van DK'Marine je voorstel te vreemd vindt want ze hebben nooit aan zoiets gedacht... Dit gezegd ben ik bijna zeker dat de tweetaligheid F/NL ook ondenkbaar is, maar iets meer realistisch als de tweetaligheid gedeeltelijk is... Het zou toch een kleine vooruitgang zijn...
Hetzelfde geldt voor het West-Vlaams volgens mij (sommige woorden op sommige borden...).
Hetzelfde geldt voor het West-Vlaams volgens mij (sommige woorden op sommige borden...).
Op de blog "Mescladis e còps de gula" leest men een relevant artikel over de tweetaligheid van het openbaar vervoer, met het voorbeeld van de metro van Toulouse...
http://taban.canalblog.com/archives/2010/12/18/19909817.html
Hieronder het antwoord van de Bretoense beweging... Ze zijn niet zo 'voorzichtig' als de Frans-Vlamingen...
...en ze hebben militanten! (nog een verschil)
On n'est jamais aussi bien servi que par soi-même...
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Re: Wat denkt u van tweetalige (Frans/Frans-Vlaams) aankondigingen van de bushaltes in de bussen van DK-Bus Marine? - Den draed
Mss moeten wij een Frans-Vlaamse Ai-ta oprichten?
Soortgelijke onderwerpen
» Het Frans-Vlaams op het netwerk van DK Bus marine - Den draed
» 2010, het laatste jaar van het Frans-Vlaams op school? - Den Draed
» Het Frans-Vlaams in ons onderwijs systeem
» Tweetalig onderwijs in Frans-Vlaanderen
» 2010, het laatste jaar van het Frans-Vlaams op school? - Den Draed
» Het Frans-Vlaams in ons onderwijs systeem
» Tweetalig onderwijs in Frans-Vlaanderen
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Mobiliteit en vervoer :: Mobiliteit en vervoer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: