Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groeten uit Zwolle

+3
Handwerpen
Flying Dutchman
Swoll
7 plaatsers

Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Groeten uit Zwolle

Bericht  Swoll ma mei 11, 2009 1:31 pm

Hallo, per toeval kwam ik op dit forum terecht. Dat er in Noord-Frankrijk nog mensen Vlaams spreken heeft me erg verrast. Ik spreek geen woord Frans en zou een bezoek aan de streek zeker overwegen als er meer Nederlands/Vlaams- talige informatie op internet te vinden was. Althans ik kon dit nog niet vinden.
Ik ben geboren in Gelderland en heb me altijd voor historie geïntresseerd. Ik zal zeker met regelmaat terugkomen op dit forum om alle informatie eens grondig te lezen.
Met vriendelijke groeten uit Nederland
F.Bosveld

Mijn Genealogie Site
Groeten uit Zwolle Toppic
Swoll
Swoll

Aantal berichten : 3
Registration date : 11-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty groeten uit zwolle

Bericht  Flying Dutchman ma mei 11, 2009 2:16 pm

Hallo !
Leuk om een nieuw Nederlands lid te mogen groeten.
Ik weet zeker dat je tussen alle artikelen die hier op deze "website" staan, veel informatie zult vinden over het Vlaamse heden en verleden !

Flying Dutchman

Aantal berichten : 16
Registration date : 12-03-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Re: Groeten uit Zwolle

Bericht  Handwerpen ma mei 11, 2009 2:52 pm

Welkom op het forum!

Handwerpen

Aantal berichten : 360
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 04-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Re: Groeten uit Zwolle

Bericht  Eversam ma mei 11, 2009 3:53 pm

Hello Swoll, leuk dat je je aanmeldt met vlag en wimpel ! Laughing
Hartelijk welkom op dit forum, net zoals "FD" schreef, zul je hier je zeker en vast je gading vinden op alle vlakken voor wat betreft het reilen en zeilen in de gemeenschappelijke Westhoek. Wees ervan overtuigd dat het landschap van de Franse Westhoek beter bewaard werd en dus authentieker is dan de Vlaamse. Embarassed
De ontvangst is er langs beide kanten joviaal en hartelijk, de autochtonen zijn stapel van hun regio en zijn rijke patrimonium. geek
Wees zeker niet verlegen om af en toe eens een leuke bijdrage in te zenden, door middel van een verhaal of fotos.
We hopen je dus te mogen verwelkomen in La Flandre - Vlaanderen jocolor


Laatst aangepast door Eversam op di mei 12, 2009 5:38 am; in totaal 1 keer bewerkt
Eversam
Eversam

Aantal berichten : 233
Leeftijd : 74
Woonplaats : B - 8630 Veurne
Registration date : 28-02-09

http://www.dialectbachtendekupe.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Re: Groeten uit Zwolle

Bericht  Bissezeele ma mei 11, 2009 8:19 pm

Swoll schreef: Dat er in Noord-Frankrijk nog mensen Vlaams spreken heeft me erg verrast. Ik spreek geen woord Frans en zou een bezoek aan de streek zeker overwegen als er meer Nederlands/Vlaams- talige informatie op internet te vinden was. Althans ik kon dit nog niet vinden.

Welkom !

Neem de tijd aandachtig dit forum te lezen; er zijn overal talrijke linken naar websites in het Nederlands over Frans-Vlaanderen sunny ...en het forum zelf wordt steeds meer rijk van relevante informaties...
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Re: Groeten uit Zwolle

Bericht  Admin wo mei 13, 2009 8:38 pm

Swoll schreef:Hallo, per toeval kwam ik op dit forum terecht. Dat er in Noord-Frankrijk nog mensen Vlaams spreken heeft me erg verrast. Ik spreek geen woord Frans en zou een bezoek aan de streek zeker overwegen als er meer Nederlands/Vlaams- talige informatie op internet te vinden was. Althans ik kon dit nog niet vinden.
Ik ben geboren in Gelderland en heb me altijd voor historie geïntresseerd. Ik zal zeker met regelmaat terugkomen op dit forum om alle informatie eens grondig te lezen.
Met vriendelijke groeten uit Nederland
F.Bosveld

Mijn Genealogie Site
Groeten uit Zwolle Toppic

Welkom op onze forum, Zwolle is een leuke stad, ik ben al 3 keer geweest.

Admin
Admin

Aantal berichten : 404
Registration date : 03-02-08

https://fvlinhetnederlands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty bedankt

Bericht  Swoll do mei 14, 2009 10:38 pm

Bedankt voor alle welkomswoorden. Grappig om hier ook landgenoten tegen te komen.
Wanneer ik een relevante bijdrage kan leveren zal ik dat zeker doen. Tot die tijd ga ik eerst eens rustig rondkijken. Er staat hier veel lezenswaardige informatie lijkt mij zo. En als de gelegenheid zich eens voordoet zal ik de streek zeker bezoeken.
Swoll
Swoll

Aantal berichten : 3
Registration date : 11-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Re: Groeten uit Zwolle

Bericht  Leo Flandria do mei 21, 2009 11:32 pm

Heel welkom hier. Vertel liefdevol over Vlaanderen. Des te verder noordwaarts des te meer lovende woorden nodig zijn.

Leo Flandria

Aantal berichten : 22
Leeftijd : 61
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 12-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Groeten uit Zwolle Empty Re: Groeten uit Zwolle

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum