Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotografie streek van audomarois en overnachting

3 plaatsers

Ga naar beneden

Fotografie streek van audomarois en overnachting Empty Fotografie streek van audomarois en overnachting

Bericht  bouvelo do aug 06, 2009 12:17 pm

Ik ben natuurfotograaf en ben van plan om gedurende een periode vogelfotografie en landschapsfotografie te gaan doen in de omstreken, om te beginnen volgende week.
Mijn eerste doel is slaping te vinden, ik heb al gezocht op internet maar ben van een kale reis terug gekomen. Kan er mij iemand helpen ?

Mijn website:
www.picturepost.be

bouvelo

Aantal berichten : 2
Registration date : 06-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografie streek van audomarois en overnachting Empty Re: Fotografie streek van audomarois en overnachting

Bericht  Bissezeele do aug 06, 2009 12:48 pm

Welkom Kameraad natuurfotograaf Very Happy

Oef ! Gelukkig kom je het volgende week in de streek van Sint-Omaars. Deze week zou het onmogelijk zijn te overnachten in Vlaams-Artesië ! Inderdaad is er een nationale ontmoeting van fietsers (er zijn ook Belgische Vlamingen). Ze zijn 17 000 fietsers (die een week blijven in de streek...).

Er is een bijzonder sfeer deze week in Sint-Omaars. De mooiste (?) stad van Noord-Frankrijk is een goed keus voor zo'n ontmoeting. Sint-Omaars heeft een prachtige ligging tussen :
_de heuvels van Artesië en Boulogne
_de Vlaamse heuvels (Kassel...)
_de maritieme vlakte (richting Winoksbergen en de Frans-Vlaamse kust)
_Ieper en Brugge...

Het is nog tijd te komen in Sint-Omaars om te genieten van deze unieke gebeurtenis Shocked ...liever met de fiets !

Zoek je een gîte, een chambre d'Hôte of een hôtel ?
In Sint-Omaars of een beetje verder (in de franse Westhoek) ?
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografie streek van audomarois en overnachting Empty Re: Fotografie streek van audomarois en overnachting

Bericht  bouvelo do aug 06, 2009 3:35 pm

Ik zoek iets als een chambre d'Hote of een eenvoudig hotelletje (iets van rond de 50 euro voor 2 personen)
Liefst dichtbij audomarois daar ik vooral watervogels wil fotograferen.

Alvast bedankt voor de moeite

Michel Wydooghe
0474/696244 (b)

bouvelo

Aantal berichten : 2
Registration date : 06-08-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografie streek van audomarois en overnachting Empty Re: Fotografie streek van audomarois en overnachting

Bericht  Bissezeele do aug 06, 2009 3:41 pm

Ik ken Mevouw FAVOREL en het echtpaar LEROUX...

Hieronder vind je hun - goede - adressen (6 km van het moeras) :

http://www.ot-cassel.fr/index.php?IdMenu=167


Laatst aangepast door Bissezele op vr aug 07, 2009 9:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografie streek van audomarois en overnachting Empty Re: Fotografie streek van audomarois en overnachting

Bericht  Vlaklander do aug 06, 2009 8:50 pm

Welkom,
Ik had hetzelfde probleem dit weekend om iets te vinden hoewel ook ik niet ga fietsen (althans niet voor dit weekend). Ik weet van mijn zoektocht dat de familie delattre ook nog plaats had. Deze staan ook in het overzichtje van het bovenstaande linkje. Mocht je slagen dan zijn we zeer benieuwd naar de foto's er staan al enkele fraaie plaatjes van de streek en het moeras ik geloof in het subforum milieu. Daar kunnen er best nog wat bij Very Happy

Vlaklander

Aantal berichten : 79
Registration date : 06-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotografie streek van audomarois en overnachting Empty Re: Fotografie streek van audomarois en overnachting

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum