WK en EK voetbal
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
WK en EK voetbal
Beste Vrienden,
Een remake van de Tachtigjarige Oorlog zondag ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tachtigjarige_Oorlog
Een remake van de Tachtigjarige Oorlog zondag ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tachtigjarige_Oorlog
Laatst aangepast door Bissezeele op do jun 23, 2016 9:27 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Re: WK en EK voetbal
la voix du nord van Duinkerke schreef:
zondag 11 juli 2010Fédérico de Spanjaard en Onno de Nederlander :
een leven in Duinkerke maar het hart in Zuid-Afrika vanavondOnno Ottenvanger, 45 jaar oud, is geboren in Barnevald, naast Utrecht. Hij woont in Duinkerke sinds 1992 en werkt nu bij het VVV-kantoor van de Duinen van Vlaanderen, waar hij verantwoordelijk is voor groepsbezoeken, rondleidingen, enz.
In geval van Nederlandse overwinning vanavond ? "Goede vraag ... Het probleem is dat ik niet veel Nederlanders in de streek van Duinkerke ken om te feesten" betreurt Onno. "Maak je geen zorgen, zegt Fédérico, ik heb een buurman in Wormhout die Nederlander is. Als je land wint zal ik zijn adres je geven !"
http://www.lavoixdunord.fr/Locales/Dunkerque/actualite/Secteur_Dunkerque/2010/07/11/article_federico-l-espagnol-et-onno-le-hollandai.shtml
Een troost; de Nederlanders werden gesteund door de Frans-Vlamingen...
In Duinkerke gezien...
In Duinkerke gezien...
De Nederlandse ploeg werd ook gesteund door...de graaf van Vlaanderen !!
ze hebben toch het 'toernooi' verloren...
ze hebben toch het 'toernooi' verloren...
herlezing: PolderDailyNord schreef:14 mei 2014WK in Brazilië: de spelers van de regio zijn goed
vertegenwoordigd, maar verblijven in het buitenland...Goed nieuws voor de regio; ze is nogal goed vertegenwoordigd in het Frans voetbalelftal. Niet verrassend zullen wij terug vinden in Brazilië de volgende spelers geboren in Noord-Fankrijk: Franck Ribery, Raphaël Varane, Yohan Cabaye en Matthieu Debuchy. Hoewel geen enkel van hen in de regio speelt.
Echter, de LOSC (de club van Rijsel) kan fier zijn een speler naar de WK te sturen: Rio Mavuba zal...Rio zien. Terloops, dit is een prestatie: in 2010, na een exclusief onderzoek, hebben we u reeds meegedeeld dat de laatste Rijselaar die met de Franse kleuren deelnam aan een WK Yvon Douis was… in 1958.
Merk echter op dat de LOSC een toonaangevende leverancier is van de WK 2014: Yohan Cabaye, Matthieu Debuchy, Lucas Digne, Mickaël Landreau en Rio Mavuba hebben onlangs de kleuren van Rijsel gedragen.
http://dailynord.fr/2014/05/liste-de-deschamps-pour-le-mondial-les-nordistes-en-force-certes-mais-expatries/
Vreemde peiling deze week in l'Indicateur des Flandres... U mag stemmen...
NB: Vanavond hebben 85% van de deelnemers 'Belgique' gestemd!l'Indicateur des Flandres schreef:
Coupe du monde : selon vous, qui de la France ou de la Belgique ira le plus loin dans la compétition ?
•La France
•La Belgiquehttp://www.lindicateurdesflandres.fr/
het Belgisch gevoel in Frans-Vlaanderen
In welk dorp van Frans-Vlaanderen is er een rage van Belgicisme??
Het dorp met Belgische attitude...of Vlaamse klanten,
Is de frituur gelegen rechtover de grote apotheek van Arneke ?
Is de frituur gelegen rechtover de grote apotheek van Arneke ?
Laatst aangepast door cornelis op ma jun 30, 2014 5:43 pm; in totaal 4 keer bewerkt
cornelis- Aantal berichten : 1583
Registration date : 28-04-12
Juist! Maar het is niet voor de Belgische klanten. Arneke is gelegen op...19 km van de grens.
Er is een natuurlijk Belgisch gevoel bij ons. Wij zijn de laatste Belgen.
Ik schreef onlangs aan een journaliste van De Standaard dat de tweetalige Frans-Vlamingen misschien de laatste 'echte Belgen' zijn... Ze had me geantwoord: "Chez nous il n'y en a plus, ils sont tous partis!"
Ze is waarschijnlijk de enige persoon van De Standaard die humor heeft met dit onderwerp (...).
Er is een natuurlijk Belgisch gevoel bij ons. Wij zijn de laatste Belgen.
Ik schreef onlangs aan een journaliste van De Standaard dat de tweetalige Frans-Vlamingen misschien de laatste 'echte Belgen' zijn... Ze had me geantwoord: "Chez nous il n'y en a plus, ils sont tous partis!"
Ze is waarschijnlijk de enige persoon van De Standaard die humor heeft met dit onderwerp (...).
"Ces Flamands de France qui supportent les Belges" is misschien een betere titel...
la voix du nord van Hazebrouck & la Flandre schreef:25/06/2016
Ps: ik ben 'de lezer' in kwestie...
Soortgelijke onderwerpen
» INTER BISTROTS TOERNOOI / VOETBAL
» Europees Kampioenschap Voetbal 2008
» Het nieuwe stadion van Rijsel
» Voetbal : 4 clubs van Noord-Frankrijk in eredivisie !
» Losc Rijsel
» Europees Kampioenschap Voetbal 2008
» Het nieuwe stadion van Rijsel
» Voetbal : 4 clubs van Noord-Frankrijk in eredivisie !
» Losc Rijsel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: