Goeden Avond Fraans-Vlanders¡¡¡
+2
Mark van Almere
overlander93
6 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Goeden Avond Fraans-Vlanders¡¡¡
Goeden Avond¡¡ Ben ik Carles van Katalonië, ik ben 17 jaar
Ik ben zeel bellangstellig in uw het taal en ik kan praat een beetje van je taal en hier te verbeteren
Ike beet niet wat te meer hier zetten, mar je gat me te zien in het forum
Ik ben zeel bellangstellig in uw het taal en ik kan praat een beetje van je taal en hier te verbeteren
overlander93- Aantal berichten : 9
Registration date : 20-10-10
Re: Goeden Avond Fraans-Vlanders¡¡¡
Wat bijzonder, een jonge Catalaan hier op het forum. Fantastisch dat je belangstelling hebt voor het (Frans)-Vlaams en het Nederlands!
Mark van Almere- Aantal berichten : 63
Registration date : 16-10-10
Dit lijkt me eerder iemand die onderstaande website gebruikt ;-)
Google translate
Google translate
Laatst aangepast door PaRePyne op wo nov 24, 2010 8:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
PaRePyne- Aantal berichten : 130
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben!
Mark van Almere- Aantal berichten : 63
PaRePyne schreef:Dit lijkt me eerder iemand die onderstaande website gebruikt ;-)
http://translate.google.com
Nee, helfen van een jongen belgischen en een Brazilianen. Mijn participaties in het forum zal demostratie.
Ik:Goeden Avond¡¡ Ben ik Carles van Katalonië, ik ben 17 jaar
Google Translator: 'S Avonds IGoeden ¡¡Ben ik Carles van Catalonië, ik ben 17 jaar
Ik bellangstellig touw in uw eigen taal en ik kan praten een beetje van uw taal en zijn het verbeteren van
Ike bijten niet weten wat hier te meer zetten, maart je kont om me te zien in het forum
Google translator phrasen was een lange vertaling Engels-Nederlands schreef door mijn voor dat speciaal.
Mijn schreefing is volledig mijn en is meer korte
Er is nog wat werk aan de winkel... kom maar alle dagen weer...
PaRePyne schreef:Er is nog wat werk aan de winkel... kom maar alle dagen weer...
In het Katalaanse forum dat ben ik, ze zijn baskes en duitsers dat praat Katalaans, kan ik niet praat en beetje het nederlands?
"Aquesta frase és "Google Translate" es tradueix al català de l'holandès. Així com es llegeix els seus missatges."
In het Frans ziet dit er zo uit:
"Cette phrase est traduit "Google Translate" du néerlandais en Catalogne. Donc, comme nous le lisons vos messages."
Grappig he?
De originele tekst is deze:
"Deze zin is met 'Google Vertaling' vertaald van het Nederlands naar het Catalaans. Zo lezen wij dus jouw berichtjes."
In het Frans ziet dit er zo uit:
"Cette phrase est traduit "Google Translate" du néerlandais en Catalogne. Donc, comme nous le lisons vos messages."
Grappig he?
De originele tekst is deze:
"Deze zin is met 'Google Vertaling' vertaald van het Nederlands naar het Catalaans. Zo lezen wij dus jouw berichtjes."
Ja, grappig,het nederlands van een jonge van 17 jaar oude nee ben een goed nederlands.
Ik gebruiken het woordenboek, en een konversatieguidsen, ik gebruiken het traducteur voor woorden dat ik kan niet schrijven, ik kan upload een photo voor demostratie.
Ik gebruiken het woordenboek, en een konversatieguidsen, ik gebruiken het traducteur voor woorden dat ik kan niet schrijven, ik kan upload een photo voor demostratie.
Een jongen uit...Katalonië (!) komt hier om zijn Nederlands te verbeteren en geen enkele leerling (niveau 2 of 3) of leraar van het Huis van het Nederlands !!overlander93 schreef:Goeden Avond¡¡ Ben ik Carles van Katalonië, ik ben 17 jaar
Welkom Overlander.
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Onbegrijpelijk, heel droevig eigenlijk, kennen zij dit forum dan niet ? (maar : wie zoekt die vindt)
DESSERON- Aantal berichten : 156
Leeftijd : 66
Registration date : 21-08-08
Ja Overlander93, ook ik heet je van harte welkom hier !
Westvloaming- Aantal berichten : 199
Registration date : 05-04-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goeden dag !
» Rugby teams in het Fraans-Vloandern?
» Goeien avond !
» 22 APRIL 20h00 - EERSTE FINGERSTYLE GITAAR AVOND IN GRAVELINES
» Rugby teams in het Fraans-Vloandern?
» Goeien avond !
» 22 APRIL 20h00 - EERSTE FINGERSTYLE GITAAR AVOND IN GRAVELINES
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: