Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mezelf even voorstellen. /Mezêêvn eki voornsteln.

Ga naar beneden

Mezelf even voorstellen. /Mezêêvn eki voornsteln. Empty Mezelf even voorstellen. /Mezêêvn eki voornsteln.

Bericht  Sebastiaan za sep 01, 2012 10:13 pm

Beste mensen.

Ik ben Sebastiaan en woon in Westvlaanderen.
Ik heb dit forum ontdekt en dit lijkt me hier interessant. Ik heb altijd al een boontje gehad voor het mooie Frans-Vlaanderen, met zijn prachtige landschappen en gebouwen. Dit mooie stukje Vlaanderen dat die vermetele Zonnekoning ons heeft ontnomen. Ik vind dit nog altijd zo spijtig dat dit gebeurde.

Ik ben een pure West-Vlaming: al mijn voorouders tot in de achtste generatie zijn me bekend en die woonden allemaal in West-Vlaanderen. Niks uit Brabant, Limburg, Antwerpen of zo, maar allemaal uit West-Vlaanderen. In de 17de eeuw woonden er enkele voorouders in Frans-Vlaanderen, maar toen was dit nog Vlaanderen.

Zoals je ziet zal ik steeds trachten de West-Vlaamse vertaling erbij te plaatsen, want een taal dat niet geschreven wordt is gedoemd te verdwijnen. En misschien zal ik enkel zo verstaanbaar zijn voor eventuele mensen die enkel het Vlemsch kunnen spreken of verstaan, maar niet de Nederlandse standaardtaal.

Beste mêschn.

Ic zyn Sebastiaen en kweun in Westvloandern
Ic ken da forum ier êvoen en da ziet er ier intressant ut. Ic en al ossan e boontje ghad voe tschoone Fraas Vloandern, mê ze schoone landschapn en gebouwn. Da schoon stiksje Vloandern da die smêrige Zunnekeuninck us êt ofgepakt. Kvien da nog ossan zo spytig. Ic zien e zuvern Westvlaeminck: oal myn voorouders toet in de achtste generoatie zyn me gekend en ze wundigen allegoare in Westvloandern. Nie ut Brabant, Limburg, Antwerpn, mor oallegoare ut Westvloandern. In de 17de eeuwe wunden der eenighte voorouders in Fraas-Vloandern, mo toene wast nog Vloandern.

Lik da je ziet, goan ic ossan trachtn de Westvloamschen vertaelinc erby te zettn, want e taele da nie geklapt wordt is gedoemt te verdwyn. E misschies goan ic juste mo e zo verstoanboar zyn voe de meschn die juste mo t Vlemsch kun, en nie de Nederlandsche standoarttaele.

Sebastiaan

Aantal berichten : 39
Registration date : 01-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum