Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen)

+3
Ropie
Bissezeele
Looberghenaer
7 plaatsers

Ga naar beneden

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen)

Bericht  Looberghenaer za jan 31, 2015 6:59 pm

Elk een goen dag! ik gaen me beste doen om myn te voorstellen, maer vantevooren moen'k ik ghydder vermaenen dan 'k schryven hoe dan 'k kunnen.ik en hen nooit naer de schoole gewist om de Vlaemsche taele te stuudeeren.
Me voornaeme is Pierre, ik weunen te Looberghe, ik zyn geboortig van Pitgam.
Ik zyn vuuf en vichtig jaer oud, en weevaer vansichte 't jaer twee duuzend, me styl is apotheeker en ik werken te Groote Synten (Grande Synthe in 't Fraansch)
Ik zyn een grooten liefhebber van me moedertaele, en ik zyn preus van ze te kunnen klappen en een lytje schryven, 't is myn erfdeel enee!
myn hobbies zyn photos, hoevenieren, en veugels kweeken: vechthaens, hennen, turkhaens...ik hen oek twee koen op me weie
Kort en by: een simpel leeven!
Looberghenaer
Looberghenaer

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 66
Registration date : 31-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty Re: Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen)

Bericht  Bissezeele za jan 31, 2015 7:10 pm

Wellekomen Pierre!

Ik ken een andere Looberghenaer... Michel was mijn 'scholekoster'!

Hoe ken jij dit forum?
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty antwoordt

Bericht  Looberghenaer za jan 31, 2015 7:47 pm

Michel en weunt niet verre van 't mynnen, ik kunnen nhum wel
vandaege hen ik 't bezoek had van Mr Cyriel Moeyaert, hy waes met een maet van nhum: Mr Mark Ingelaere diet myn van deezen forum geklapt het, zoo, zyn 'k ik aelhier gekommen om een toertje te doen!
Looberghenaer
Looberghenaer

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 66
Registration date : 31-01-15

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen)

Bericht  Ropie za jan 31, 2015 7:58 pm

Verdikkelieng Looberghenaere, wellekommen aelhier! En 't Vlaems dajje ghy schryft kliengt styf goed!

Ropie

Aantal berichten : 86
Registration date : 30-09-08

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty Re: Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen)

Bericht  cornelis za jan 31, 2015 8:29 pm

Besten Looberghenaere,

Gy zyt styf wellekommen op nuus forum, en 't is goed da je al direct begunt te schryven.  Je kun't er vele op ving, 't is styf interressant.

Wy zijn ook styf goed ontvangen ewest in joen schoone hofstei 'Nachtegalenhof' en 't was een goed stik taerte.  
'k Zyn blijde van je te leeren kennen en om 'n nuze Vlaemsche moedertaele te kunnen klapp'n met joun.
Gy zyt te bedanken.
cornelis
cornelis

Aantal berichten : 1583
Registration date : 28-04-12

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty ook apotheker !

Bericht  Thoraltensis do jan 14, 2016 9:44 pm

Dag Pierre,

Ik zyn ook apotheker, in Torhout, West-Vlaanderen, maar ik kom styf geerne naar Frans-Vlaanderen en ook styf dikwyls naar Wimereux by Boulogne.
Misschien kun we ook e lytje klappen van tyd tot tyd over de stiel, over apotheker zyn an deze kant en an den overkant van de schreve...

Thoraltensis

Aantal berichten : 6
Registration date : 14-01-16

Bericht  Bissezeele do jan 14, 2016 9:49 pm

We zien Pierre op de video:

cornelis schreef:Een getuigenis :
"...'k zyn blydde van m'n taele t'helpen ooverleeven !
ik hen hope dat ze en gaet niet verdwijnen wi !..."

Opname 13 juni 2015
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Een Vlaeming van Looberghe(Fraansch Vlaenderen) Empty mooi

Bericht  brabander ma feb 01, 2016 1:36 am

hallo,

ik kan geen vlaemsch schryven maar verstae alles...ik woon in willebroek...ik en verstoan al de fragmenten...plezant

brabander

Aantal berichten : 7
Registration date : 14-07-14

Bericht  guldensporen wo feb 03, 2016 4:06 pm

Enorm bedankt om het verdwijnende Vlaams in verFranst Vlaanderen te archiveren, te 'verstenen', voor de toekomst.
http://vlaanderen.fr
guldensporen
guldensporen

Aantal berichten : 56
Registration date : 16-10-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: