dag allemaal
4 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
dag allemaal
Ik ben een franstalige Belg uit Rochefort maar vroeger woonde ik in Charleroi en 2 jaar in verschillende steden in Frankrijk.
Re: dag allemaal
Leuk dat een Franstalige Belg hier schrijft We zijn dus twee Franstaligen die in het Nederlands communiceren !!
U bent van harte welkom Kameraad !
Hebt u een bijzonder interesse in Frans-Vlaanderen ?
Hoe hebt u dit forum gevonden ?
NB : Als Franstalige Belg, wat denkt u van de Frans-Vlaamse cultuur, van de Frans-Vlaamse 'beweging' ?
U bent van harte welkom Kameraad !
Hebt u een bijzonder interesse in Frans-Vlaanderen ?
Hoe hebt u dit forum gevonden ?
NB : Als Franstalige Belg, wat denkt u van de Frans-Vlaamse cultuur, van de Frans-Vlaamse 'beweging' ?
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Re: dag allemaal
Welkom op het forum!
Met Henegouwen erbij zijn 3 van de 4 kerngewesten van de Nederlanden vertegenwoordigd zowel op cultureel als economisch vlak!
Met Henegouwen erbij zijn 3 van de 4 kerngewesten van de Nederlanden vertegenwoordigd zowel op cultureel als economisch vlak!
Handwerpen- Aantal berichten : 360
Registration date : 04-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» Hoi Allemaal
» Dag allemaal
» Dag allemaal
» Hallo allemaal
» Hoe La voix du Nord de Ch'ti identiteit oplegt aan het hele noorden van Frankrijk, de Franse Westhoek inbegrepen.
» Dag allemaal
» Dag allemaal
» Hallo allemaal
» Hoe La voix du Nord de Ch'ti identiteit oplegt aan het hele noorden van Frankrijk, de Franse Westhoek inbegrepen.
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: