Kopen op het Internet
3 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Maatschappij :: Maatschappij
Pagina 1 van 1
Kopen op het Internet
Kopen op het Internet wordt steeds meer gebruikelijk. Kopen op het Internet biedt heel veel voordelen, de keuze is zeer breed en het is zeer makkelijk om prijzen te kunnen vergelijken. Wat is uw ervaring met de aankoop op het Internet? Welke websites zijn uw favoriete?
Re: Kopen op het Internet
Op ebay heb ik reeds veel gevonden over le département du Nord aan interessante prijzen.
Nog nooit heb ik er slechte ervaringen mee opgedaan
Nog nooit heb ik er slechte ervaringen mee opgedaan
Ik vertrouw het niet te erg, maar af en toe doe ik het wel, wanneer ik een boek vind dat elders moeilijk te verkrijgen is. Zo heb ik onlangs een geromantiseerde biografie gevonden van de communistische flamingant Jef Van Extergem: dat is vijftig jaar oud en heel moeilijk te vinden. Ik heb er trouwens geen slechte ervaringen mee.
Linkadoor- Aantal berichten : 59
Registration date : 26-04-08
^^ we hebben straks terrasjesweer dus kunnen we samen met niet rokers heerlijk de autodampen gaan opsnuiven
De Snor schreef:^^ we hebben straks terrasjesweer dus kunnen we samen met niet rokers heerlijk de autodampen gaan opsnuiven
Ik denk dat je je van draad vergist hebt, en dat je bericht beter hier op z'n plaats zou zijn.
Linkadoor- Aantal berichten : 59
Registration date : 26-04-08
In mijn zoektocht naar oude kaarten over de Westhoek & F-VL heb ik al redelijk veel gevonden via ebay maar je moet ook redelijk veel geduld én vooral geluk hebben.
Soortgelijke onderwerpen
» Lokale en/of bioproducten kopen
» Internet zonder .fr en .be
» Sociale netwerken op het internet
» Publicaties van de ANVT
» Vlaamse radio via internet
» Internet zonder .fr en .be
» Sociale netwerken op het internet
» Publicaties van de ANVT
» Vlaamse radio via internet
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Maatschappij :: Maatschappij
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: