ik stel me voor
3 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
ik stel me voor
Ik ben toevallig op dit Forum terecht gekomen via mijn opzoekingen naar een bepaald patroniem dat in plaatsnamen en in de geschiedenis van Frans-Vlaanderen voor komt.
Hierdoor heb ik, Vlaamse-Brabander, de geweldige culturele rijkdom en de geschiedenis van deze streek ontdekt.
van Leuven
Hierdoor heb ik, Vlaamse-Brabander, de geweldige culturele rijkdom en de geschiedenis van deze streek ontdekt.
van Leuven
leuven- Aantal berichten : 210
Leeftijd : 86
Registration date : 28-04-09
Re: ik stel me voor
Beste "leuven",
Hartelijk welkom op dit Frans-Vlaanderen forum.
Mogen we aannemen dat, gezien je interesses naar de oorsprong en het ontstaan van een bepaald patroniem, jouw roots mogelijks hun oorsprong in Frans-Vlaanderen vinden ??
We hopen alvast van je te kunnen bijstaan in je zoektocht.
Hartelijk welkom op dit Frans-Vlaanderen forum.
Mogen we aannemen dat, gezien je interesses naar de oorsprong en het ontstaan van een bepaald patroniem, jouw roots mogelijks hun oorsprong in Frans-Vlaanderen vinden ??
We hopen alvast van je te kunnen bijstaan in je zoektocht.
Re: ik stel me voor
Welkom beste Vlaamse-Brabander.
Ik bezit een reproductie van een gedeelte van de kaart van Cassini. Ik zoek morgen die kaart om de spelling van 'platte bourse' in het Vlaams te bevestigen...
U bent de 60ste lid van dit forum. Champagne !
Ik bezit een reproductie van een gedeelte van de kaart van Cassini. Ik zoek morgen die kaart om de spelling van 'platte bourse' in het Vlaams te bevestigen...
U bent de 60ste lid van dit forum. Champagne !
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: