Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

+4
Eversam
Admin
Bissezeele
PaRePyne
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Re: herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

Bericht  Mark van Almere vr jan 28, 2011 10:57 pm

Ja, beste Westvloaming, ik ben ook van plan om te komen. Vooral om jullie te ontmoeten. Weet overigens niet of ik er al om 14.30 uur kan zijn wegens werk in de voormiddag en het feit dat ik kom "aanrijden" vanuit Midden-Nederland. Maar goed, onder het genot van een goed glas hoor ik graag jullie mooie verhalen..... Graag en hopelijk tot 23 april aanstaande!

Mark van Almere

Aantal berichten : 63
Woonplaats : Almere Haven
Registration date : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Re: herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

Bericht  Eversam do feb 03, 2011 8:34 am

Zijn er forum bezoekers die reeds in de voormiddag aanwezig zullen ?
Ik stel voor om gezamelijk ergens te gaan eten in de onmiddelijke nabijheid van Zuytpeene, ik ken daar enkele uiterst gezellige en typische tavernes waar men van een heerlijke streekgerecht kan genieten bij een eerlijk glas bier. Cool
Eversam
Eversam

Aantal berichten : 233
Leeftijd : 74
Woonplaats : B - 8630 Veurne
Registration date : 28-02-09

http://www.dialectbachtendekupe.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty OK voorstel 23/04 !

Bericht  Westvloaming vr feb 04, 2011 4:10 pm

Hallo Eversam !

Ik kan eventueel omstreeks 11h30 in Zuidpene zijn, liefst toch niet veel vroeger, want het is al bij al toch nog een flink eind. Heb ik reeds verschillende keren ervaren. Maar goed, jij bent dan onze gids, hé ? Klapt men ook Vlaamsch in één van die tavernes...?

Westvloaming

Aantal berichten : 199
Registration date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Re: herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

Bericht  Eversam vr feb 04, 2011 5:32 pm

Heila Westvlaming, er zijn inderdaad verschillende tavernes waar men een aardig moendje Vlaemsch klapt. Keuze genoeg de eene al typischer dan de andere aan Vlaamsche gesprekspartner zal het niet ontbreken. Let wel ik bedoel van onze broeders uit het zuidelijk deel van 't vroegere Graafschap Vlaanderen. We spreken te zijner tijd nog wel concreet af met andere gegadigden. Very Happy
Eversam
Eversam

Aantal berichten : 233
Leeftijd : 74
Woonplaats : B - 8630 Veurne
Registration date : 28-02-09

http://www.dialectbachtendekupe.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty adresjes

Bericht  nonkelpalm zo feb 06, 2011 6:49 am

misschien kun je nu al enkele adresjes doorgeven zodat we even op zoektocht gaan

nonkelpalm

Aantal berichten : 70
Leeftijd : 69
Registration date : 13-02-09

http://www.bloggen.be/nonkelpalm

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Re: herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

Bericht  Westvloaming di feb 08, 2011 9:47 pm

Bedankt Eversam ! 23/04 kan alvast niet meer stuk ! alien bounce

Westvloaming

Aantal berichten : 199
Registration date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Herdenking 'Slag aan de Peene' nadert met rasse schreden !!!

Bericht  Westvloaming vr maa 18, 2011 6:52 pm

Hallo vrienden !

Het lijkt op dit topic te wat zijn stilgevallen, maar nu wordt het toch hoog tijd, om concreter af te spreken, betreffende onze eventuele samenkomst in Zuidpene op 23/04 ! Eversam & ikzelf zijn reeds van plan erbij te zijn. Zijn er nog andere gegadigden ? En hoe laat spreken we precies af ? Er zijn suggesties om reeds van in de voormiddag elkaar te ontmoeten, teneinde in één of andere gezellige typisch Vlaamse herberg te tafelen... Wat zijn jullie plannen desbetreffend ? Nu moeten we de zaak meer gestalte geven...

Groeten,

WESTVLOAMING. alien bounce

Westvloaming

Aantal berichten : 199
Registration date : 05-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Re: herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

Bericht  Mark van Almere ma maa 21, 2011 9:55 pm

Fijn om jullie te ontmoeten. Ik ben er graag bij, maar ik kan er niet heel vroeg in de voormiddag zijn. Helaas. Uiteraard een prima idee om elkaar onder het genot van een maaltijd en een pint te spreken. Ik verheug me!

Mark van Almere

Aantal berichten : 63
Woonplaats : Almere Haven
Registration date : 16-10-10

Terug naar boven Ga naar beneden

herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene' - Pagina 2 Empty Re: herdenking 'Slag aan de Peene' / commémoration 'Bataille De La Peene'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum