Nieuw!! Vluchten tussen Rijsel en Madrid
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuw!! Vluchten tussen Rijsel en Madrid
Vanaf 8 september 2008, zal Iberia een nieuwe lijn openen tussen de luchthaven van Rijsel en Madrid. Er zullen 4 vluchten per week zijn op maandag, woensdag, vrijdag en zondag. Wat denkt u er van? Zal u deze nieuwe verbinding gebruiken? Wat zullen volgens u de economische voordelen voor de regio zijn?
Re: Nieuw!! Vluchten tussen Rijsel en Madrid
Ik denk dat Lesquin slecht gelokaliseerd is tussen de luchthavens van Brussel , London en Paris gezien beide heel vlot bereikbaar zijn met tgv's.
Welke maatschappij vliegt op Madrid én landen hun vluchten wel degelijk in Barajas, gezien low-cost bedrijven de neiging hebben hun passagiers tot 100km buiten een stad te laten landen (Girona ipv Barcelona, Hahn ipv Frankfurt).
Me dunkt zou Lesquin zich beter op cargovluchten gaan richten ; persoonlijk zie ik weing succes in deze luchthaven
Welke maatschappij vliegt op Madrid én landen hun vluchten wel degelijk in Barajas, gezien low-cost bedrijven de neiging hebben hun passagiers tot 100km buiten een stad te laten landen (Girona ipv Barcelona, Hahn ipv Frankfurt).
Me dunkt zou Lesquin zich beter op cargovluchten gaan richten ; persoonlijk zie ik weing succes in deze luchthaven
Soortgelijke onderwerpen
» Een spitsstrook op de A25 tussen Armentiers en de ring van Rijsel?
» Toeristentrein Oostende/Brugge naar Lille afgeschaft
» Hoge snelheid treinen tussen Rijsel, Amsterdam en Keulen
» Ik ben nieuw maar voel me niet nieuw.
» Nieuw forumlid
» Toeristentrein Oostende/Brugge naar Lille afgeschaft
» Hoge snelheid treinen tussen Rijsel, Amsterdam en Keulen
» Ik ben nieuw maar voel me niet nieuw.
» Nieuw forumlid
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: