Sticker Vlaanderen – Flandre op uw auto
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: De toekomst van Frans-Vlaanderen :: De toekomst van Frans-Vlaanderen
Pagina 7 van 7 • Deel •
Pagina 7 van 7 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Sticker Vlaanderen – Flandre op uw auto
In het artikel” Mijn lelijke nummerplaat wordt mooi!”, had Den draed aangegeven dat het mogelijk was om een sticker met de Vlaamse leeuw bij Racine in Kassel te kopen en op het logo van de regio Nord Pas de Calais op uw nummerplaat te plakken.
Een van onze lezers heeft ons laten weten dat bij de Garage Beun in Sint-Silvesterkappel (zie hieronder contactgegevens), het mogelijk is om rechtstreeks een nummerplaat met de Vlaamse leeuw te krijgen (zie hieronder het resultaat) en dat voor € 33.50 voor beide platen.

Een van onze lezers heeft ons laten weten dat bij de Garage Beun in Sint-Silvesterkappel (zie hieronder contactgegevens), het mogelijk is om rechtstreeks een nummerplaat met de Vlaamse leeuw te krijgen (zie hieronder het resultaat) en dat voor € 33.50 voor beide platen.

Admin- Admin
- Aantal berichten: 392
Registration date: 03-02-08

Bissezeele schreef:[
Het Peugeot logo lijkt eigenlijk ook wel op een vlaamse leeuw.
hneel- Aantal berichten: 9
Registration date: 14-09-10
hneel schreef: Het Peugeot logo lijkt eigenlijk ook wel op een vlaamse leeuw.
Dat hebt u goed opgemerkt. Zie L'histoire des logos de la marque au Lion.

Polder- Aantal berichten: 349
Registration date: 07-03-09
Dit is blijkbaar een nummerplaat met de Vlaamse leeuw, zonder sticker dus...

Bissezeele- Aantal berichten: 5134
Registration date: 24-02-08
Admin schreef:In het artikel” Mijn lelijke nummerplaat wordt mooi!”, had Den draed aangegeven dat het mogelijk was om een sticker met de Vlaamse leeuw bij Racine in Kassel te kopen en op het logo van de regio Nord Pas de Calais op uw nummerplaat te plakken.
Op 28/08 kruiste ik een auto met dergelijke nummerplaten, toen ik op de E17 van Zwevegem naar Gent reed...!
Westvloaming- Aantal berichten: 169
Registration date: 05-04-10
Gezien in Wormhout :

Zelf de naam van de garage is Vlaams; garage Verhaeghe.

Zelf de naam van de garage is Vlaams; garage Verhaeghe.

Bissezeele- Aantal berichten: 5134
Registration date: 24-02-08
Pagina 7 van 7 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: De toekomst van Frans-Vlaanderen :: De toekomst van Frans-Vlaanderen
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: