"Assiettes des Pays de Flandre"
2 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: De Frans-Vlaamse gastronomie :: De Frans-Vlaamse gastronomie
Pagina 1 van 1
"Assiettes des Pays de Flandre"
Deze brochure (gratis) is beschikbaar overal in de kantons van Broekburg, Winoksbergen, Hondschote, Wormhout en Kassel.
Laatst aangepast door Bissezeele op zo jun 27, 2010 12:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
taverne du westhoek
zaterdagmiddag gaan eten naar taverne du westhoek,mooi interieur maar zeker niet vlaams voor mij,er staat een krantenbakje met "dagbladen" op en dit is alles.Waardin spreekt 3 woorden nederlands.Enkele fots op www.bloggen.be/nonkelpalm.
Re: "Assiettes des Pays de Flandre"
De nieuwe - gratis - uitgave van de brochure Assiettes des Pays de Flandre* is overal beschikbaar sinds vrijdag 25 juni...
* Pays des Moulins de Flandre (het gebied van de eerste uitgave) + Pays Coeur de Flandre = Pays de Flandre (het landelijke Frans-Vlaanderen).
* Pays des Moulins de Flandre (het gebied van de eerste uitgave) + Pays Coeur de Flandre = Pays de Flandre (het landelijke Frans-Vlaanderen).
koestal
ondertussen heb ik al verschillende van deze restaurants bezocht,je hoort er in 99% niet in het vlaams bediend,misschien word het tijd om een cafeboek te maken met eigenaars die het vlaams nog spreken
Re: "Assiettes des Pays de Flandre"
Ja, enfin; dit zijn toeristische restaurants/herbergen (...). Meestal goede adressen, maar wat de authenticiteit betreft, ga maar in mijn hoofdkwaartier : les 3 Moulins/de drie Meulen in Kassel.
Soortgelijke onderwerpen
» hopvelden, brouwerijen en bieren van Frans-Vlaanderen
» De markten van de "Pays de Flandre"
» "Flandre" wordt vervangen door "Nord Pas de Calais"
» Culturele evenementen
» De markten van de "Pays de Flandre"
» "Flandre" wordt vervangen door "Nord Pas de Calais"
» Culturele evenementen
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: De Frans-Vlaamse gastronomie :: De Frans-Vlaamse gastronomie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: