Openingsuren Sint-Maartenskerk ARNEKE
3 plaatsers
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Openingsuren Sint-Maartenskerk ARNEKE
Even voorstellen, ik ben Swa Verhulst, ik ben een gepensioneerde arbeider en leef samen met mijn echtgenote in het Soethe Land van Waas (Beveren) . Ik heb meerdere hobby's waaronder buiten vertoeven ,tuinieren , fotograferen , vissen en uitstappen maken . Het is in verband met dit laatste dat ik een vraagje heb we zouden binnen enkele maanden met een bevriend koppel een meerdaagse uitstap maken naar Frans -Vlaanderen en zouden van de gelegenheid gebruik willen maken om enkele foto's te maken van het Interieur van de Sint Maartenskerk te Arneke . Nu is mijn vraag mogen we steeds in de kerk of zijn er openingsuren waar we rekening met moeten houden ? Hopend op een antwoord ,de beste groeten Swa
krolleken- Aantal berichten : 1
Registration date : 06-07-11
Re: Openingsuren Sint-Maartenskerk ARNEKE
Welkom op het forum, krolleken.krolleken schreef:Nu is mijn vraag mogen we steeds in de kerk of zijn er openingsuren waar we rekening met moeten houden ?
Eigenlijk weet ik niet wat de openingsuren zijn van de kerk van Arneke, maar op vrijdag 3 juni laatst probeerde ik de kerk van Bollezele te bezoeken rond 12 uur en die was gesloten. Dan ben ik lekker en niet duur gaan eten in le Cour de Cassel, een restaurantje naast de kerk van Arneke en nadien, dat moet rond 14 uur geweest zijn, ben ik de Sint-Maartenskerk gaan bezoeken en die was open. Het is een juweeltje. Echt de moeite om te bezoeken.
Polder- Aantal berichten : 950
Registration date : 07-03-09
Re: Openingsuren Sint-Maartenskerk ARNEKE
In theorie is de kerk dagelijks open (ochtend en namiddag)...
De priester heet Bernard Atmeare.
Zijn e-post : beatmeare@nordnet.fr
De priester heet Bernard Atmeare.
Zijn e-post : beatmeare@nordnet.fr
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Soortgelijke onderwerpen
» De kerken van Frans Vlaanderen
» De kerken van de Wederopbouw na WO1 & WO2
» Sint-Gowaert en Arneke
» Oude huizen van Frans-Vlaanderen
» De Sint-Bertijnsabdij te Sint-Omaars
» De kerken van de Wederopbouw na WO1 & WO2
» Sint-Gowaert en Arneke
» Oude huizen van Frans-Vlaanderen
» De Sint-Bertijnsabdij te Sint-Omaars
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: