Hoe pendelt u iedere dag tussen uw huis en het werk?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe pendelt u iedere dag tussen uw huis en het werk?
Hoe pendelt u iedere dag tussen uw huis en het werk? Zou u het op een meer milieu vriendelijk manier kunnen doen? Wat zou u eventueel nodig hebben?
Re: Hoe pendelt u iedere dag tussen uw huis en het werk?
Ik woon op ongeveer 2 kilometer van mijn werk en neem hiervoor mijn motoscooter.
Meer milieuvriendelijk ... : gezien een ontbreken van vlot OV is dit niet mogelijk en tevoet is ook niet opportuun daar er simpelweg geen voetpad ligt (ik moet door een groene zone pendelen)
Meer milieuvriendelijk ... : gezien een ontbreken van vlot OV is dit niet mogelijk en tevoet is ook niet opportuun daar er simpelweg geen voetpad ligt (ik moet door een groene zone pendelen)
Ik woon en werk in Gent en ik ga dus meestal met de tram naar mijn werk. Soms ga ik toch met de auto (4 kilometer enkele reis).
wereldburger- Aantal berichten : 41
Registration date : 02-08-08
Autopoolen in Frans-Vlaanderen
la voix du nord van Hazebroek schreef:10/07/2012Een terminal in het station Hazebroekhttp://www.lavoixdunord.fr/region/pour-faciliter-le-covoiturage-une-borne-a-ete-installee-jna18b0n571913
om carpoolen te vergemakkelijken
een dienst uniek in Noord-Frankrijk!
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
herlezing: Polderla voix du nord van Duinkerke schreef:15 december 2013Herzele en Wormhout: de twee Carpoolplaatsen
door de automobilisten goedgekeurdAan de uitrit 15 van de autosnelweg A25, aan beide zijden van deze drukke weg, heeft de Algemene Raad de bouw gefinancierd van twee carpoolplaatsen. De automobilisten kunnen hun voertuigen op een veilige parking laten gedurende de dag om mee te genieten van het voertuig van een collega om naar het werk te gaan. Heilzaam voor de planeet en voor de financiën van de gebruikers.
Op elke werkdag is de bezettingsgraad hoog; deze carpoolplaats beantwoordt aan een vraag. Geen enkele vrije plaats meer, behalve deze gereserveerd voor de gehandicapten.
http://www.lavoixdunord.fr/region/herzeele-et-wormhout-les-deux-aires-de-covoiturage-ia17b47596n1778412
Bissezeele- Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08
Soortgelijke onderwerpen
» Is ''La chanson de Roland'' een copij van het Roelandslied ?
» Vlaamse Euvo-borden
» Het Huis van het Nederlands
» Het KFV : Komitee voor Frans-Vlaanderen
» Het Nederlands in de musea, bezoekerscentra en toeristische diensten
» Vlaamse Euvo-borden
» Het Huis van het Nederlands
» Het KFV : Komitee voor Frans-Vlaanderen
» Het Nederlands in de musea, bezoekerscentra en toeristische diensten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: