Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

4 plaatsers

Ga naar beneden

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" Empty "Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

Bericht  Bissezeele za apr 25, 2009 1:06 pm

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" 110823101315970738631490

In oktober 2007 was la voix du nord tevreden de nieuwe naam van de Caisse d'Epargne te aankondigen ...

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" 110823103041970738631588
de naamverandering werd aangekondigd tijdens een persconferentie
La Caisse d'Epargne de Flandre was de sponsor van Le Comité Flamand de France... Met zo'n naam was er een natuurlijk 'verband' tussen de bank en de vereniging...maar nu ?



Laatst aangepast door Bissezeele op vr nov 11, 2011 2:06 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" Empty Re: "Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

Bericht  Bissezeele zo apr 26, 2009 10:29 am

Wat denken jullie van die mooie naam ?

"Caisse d'Epargne Nord France Europe"...hebben ze niets vergeten ?

Inderdaad : "Monde" !

Daarom stel ik voor : "Caisse d'Epargne Nord France Europe Monde" clown
Bissezeele
Bissezeele

Aantal berichten : 8819
Registration date : 24-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" Empty Re: "Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

Bericht  Stef zo mei 03, 2009 4:57 am

Zullen ze lange gevels nodig hebben om hun bombastische naam te vermelden.... affraid
Stef
Stef

Aantal berichten : 635
Registration date : 05-03-08

http://community.webshots.com/user/stefvdd

Terug naar boven Ga naar beneden

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" Empty Re: "Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

Bericht  Eversam zo mei 03, 2009 5:35 am

Als het maar géén lege doos is, conform FORTIS !!! confused
Eversam
Eversam

Aantal berichten : 233
Leeftijd : 74
Woonplaats : B - 8630 Veurne
Registration date : 28-02-09

http://www.dialectbachtendekupe.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" Empty Re: "Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

Bericht  Handwerpen zo mei 03, 2009 9:49 am

Ik vraag mij wel af waarom al de banken moeten verkocht worden aan Frankrijk. In der tijd waren er heel veel problemen voor die verkoop aan ING Nederland omdat dat een niet franse bank was. Zegt alleszins veel over wie aan het hoofd staat van die banken. In ieder geval bijna alle banken werden overgenomen door Frankrijk. Zo was de AXA bank vroeger grotendeels een verzekeringsmaatschappij. Hier in België namen ze de bank Anhyp (Antwerpse Hypotheekkas) over. De dexia bank nog zo'n franse bank en nu ook Fortis. Ik vraag me af welke banken nog Belgisch zijn. Ik geloof dat we enkel nog Argenta hebben. En zij blijft wel bestaan. Indertijd was er een soort mythe dat men moest fusioneren om te overleven, maar Argenta heeft kennelijk niet veel gefusioneerd in tegenstelling tot de andere banken.

Trouwens de manier hoe meneer Sarkozy de banken beschermd maken het onmogelijk de banken terug te kopen.

Handwerpen

Aantal berichten : 360
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 04-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe" Empty Re: "Caisse d'Epargne de Flandre" wordt "Caisse d'Epargne Nord France Europe"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum