Met de deur in huis vallen
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Met de deur in huis vallen
Dag allen,
Ik ben een 40 jarige brabander uit Willebroek,een arbeidersgemeente halverwege tussen Brussel en Antwerpen
Ik ben zeer geinterresseerd in de geschiedenis van ons nederlands,en dan vooral vlaamstalig,taalgebied!
Ik denk dat ik op youtube alle filmkes wel al gezien heb van frans vlamingen die "vlaemsch" praten en ik word telkens weer enthousiast bij het horen ervan.
Ik hoop hier te kunnen converseren met frans vlamingen omdat mijn hart nog steeds bloedt als ik zie dat mijn land eigenlijk een pak groter had kunnen zijn!
groeten
Ik ben een 40 jarige brabander uit Willebroek,een arbeidersgemeente halverwege tussen Brussel en Antwerpen
Ik ben zeer geinterresseerd in de geschiedenis van ons nederlands,en dan vooral vlaamstalig,taalgebied!
Ik denk dat ik op youtube alle filmkes wel al gezien heb van frans vlamingen die "vlaemsch" praten en ik word telkens weer enthousiast bij het horen ervan.
Ik hoop hier te kunnen converseren met frans vlamingen omdat mijn hart nog steeds bloedt als ik zie dat mijn land eigenlijk een pak groter had kunnen zijn!
groeten
brabander- Aantal berichten : 7
Registration date : 14-07-14
Soortgelijke onderwerpen
» Culturele evenementen
» Het Huis van het Nederlands
» Het Nederlands in de musea, bezoekerscentra en toeristische diensten
» Het KFV : Komitee voor Frans-Vlaanderen
» Regionale verkiezingen in Noord-Frankrijk
» Het Huis van het Nederlands
» Het Nederlands in de musea, bezoekerscentra en toeristische diensten
» Het KFV : Komitee voor Frans-Vlaanderen
» Regionale verkiezingen in Noord-Frankrijk
Frans-Vlaanderen in het Nederlands - La Flandre française en Néerlandais :: Ik stel me voor :: Ik stel me voor
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: