Nederlandstalige of Frans-Vlaamse naam voor: Canal de Neufossé
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nederlandstalige of Frans-Vlaamse naam voor: Canal de Neufossé
Beste mensen,
Ik ben bezig met het aanpassen van het artikel op Wikipedia over het "Canal de Neufossé". Weet iemand de Frans-Vlaamse en/of Nederlandse naam voor dit kanaal in Frans-Vlaanderen. Op wikipedia kom ik het niet tegen en dat is een beetje vreemd er geen Nederlandstalige naam zou zijn voor dit oude kanaal wat nog is gegraven in opdracht van de graaf van Vlaanderen. Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite. Leonard.
Ik ben bezig met het aanpassen van het artikel op Wikipedia over het "Canal de Neufossé". Weet iemand de Frans-Vlaamse en/of Nederlandse naam voor dit kanaal in Frans-Vlaanderen. Op wikipedia kom ik het niet tegen en dat is een beetje vreemd er geen Nederlandstalige naam zou zijn voor dit oude kanaal wat nog is gegraven in opdracht van de graaf van Vlaanderen. Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite. Leonard.
Leonard- Aantal berichten : 62
Leeftijd : 65
Registration date : 24-05-08
nederlandse naam voor het Canal de Neuffosse
Ik denk dat de naam is:Nieuwe Grachtkanaal.
daddie- Aantal berichten : 116
Registration date : 03-05-09
Soortgelijke onderwerpen
» De juiste naam voor de juiste persoon, een steen in de kikkerpoel van Napoleon
» Europe Ecologie Flandre Vlaenderen
» Politiek in Frans-Vlaanderen
» Eindelijk een statuut voor de regionale talen? En voor het Frans-Vlaams? - Den draed
» "Flandre" wordt vervangen door "Nord Pas de Calais"
» Europe Ecologie Flandre Vlaenderen
» Politiek in Frans-Vlaanderen
» Eindelijk een statuut voor de regionale talen? En voor het Frans-Vlaams? - Den draed
» "Flandre" wordt vervangen door "Nord Pas de Calais"
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: